چهارشنبه، مهر ۰۵، ۱۳۸۵

پارازیت

سلام
امروز یکی از دوستان مطلبی رو گفت که تا حالا به مغزم خطور نکرده بود . این دوستم میگفت : فکر میکنی چرا اینقدر به این شرکتهای هرمی گیر میدند . من هم چون شدیدا تحت تاثیر تبلیغات این رسانه ملی ! قرار گرفته ام گفتم : خوب معلومه دیگه چون این شرکتها سرمایه مردم رو با رضایت خودشون از اونا میگیرن و به جیب خودشون میریزن . دوستم گفت : نوچ! تا حالا فکر کردی این کار باعث نزدیکی چند صد هزار نفر از مردم به همدیگه شده ؟ باعث تشکیل گروههایی عظیم از مردم در گستره وسیعی از کشور شده ؟ که هیچ کنترلی از طرف عزیزان دل برادر روی اونها نیست ؟ و این یعنی خطر . و هر چیزی که اینها نتونند روی اون تسلط داشته باشند باید به هر طریقی شده از بین بره . در ثانی اگه مردم از این طریق به نون و نوایی برسند اونوقت مثل زمان شاه سابق (یعنی فکر میکنید شاه فعلی هم داریم؟) ببخشیدا جفتک می اندازند و حالا خر و بیار و باقالی بار کن . راستشو بخواهید از اونجاییکه من اصلا جفتک انداختن بلد نیستم حرف دوستم رو قطع کردم و گفتم :به ما مربوط نیست !
تا بعد ..... .

هیچ نظری موجود نیست: